miércoles, 3 de julio de 2013

CHUPETERO

Buscando un chupetero diferente vi en pinterest un montón de cosas preciosas. Me decidí por hacer   algo sencillo y que no me llevase demasiado tiempo.

He hecho un pequeño lápiz de fieltro que va incrustado en un enganche  metálico (me hubiese gustado más que el enganche fuese de plástico, pero no encontré lo que buscaba ), para sujetar el chupete a la cinta he puesto un snap.


Buscando un chupeteiro diferente vin en pinterest un montón de cousas preciosas. Decidínme por facer algo sinxelo e que non me levase demasiado tempo.

Fixen un pequeno lapis de fieltro que vai incrustado nun enganche metálico (teriame gustado máis se o enganche fose de plástico, pero non atopei o que buscaba), para suxeitar o chupete á cinta puxen un snap.




 



 


¿Que os ha parecido? A mí me ha encantado el resultado.
Que vos parece? A min encántame o resultado.


Feliz miércoles!! Gracias por leerme.
Feliz mércores!! Gracias por me ler

6 comentarios:

  1. estás feita unha artista! ademais en tantos ámbitos. A tua pulguiña ten que estar encantada con unha mamá tan creativa. pero non só é coser Cristiniña :hai que acabar ese album.!!! Fas cousas moi bonitas Cris. Un bico
    Teresa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Tere. Prométoche que nun par de semanas xa vou ter máis tempo e remato o album... con reportaxe incluído,jijiji...
      Un biquiño
      Cris

      Eliminar