martes, 14 de enero de 2014

CAMBIADOR Hansel y Gretel


Cambiador para bebé en tonos verdes, lástima que na foto non se poda apreciar a cor real.

Cambiador para bebé en tonos verdes, lástima que en la foto no se pueda apreciar el color real.


Para o seu interior non recordo moi ben se usei un piqué ou un algodón... que memoria a miña, o estampado era do conto de Hansel e Gretel.

Para su interior no recuerdo muy bien si utilicé un piqué o un algodón... que memoria la mía,  el estampado mostraba el cuento de Hansel y Gretel.



Que vos pareceu? A min gustoume moito como quedou, era arriscado... pero a persoa que o recibiu encantoulle, polo que satisfación plena.

Un biquiño

¿Que os ha parecido? A mi me gustó mucho el resultado, fue arriesgado... pero la persona que lo recibió le encató, por lo que la satisfación completa.



Un besito

6 comentarios:

  1. Moi chulo o cambiador!! Encántame esa teliña!!
    Por certo, ti fuches a gañadora do meu minisorteo de cumple. Puxen o resultado nunha entrada, pero non a debiches ver.
    Mándame, por favor, un correo a elcosturerodeani@gmail.com coa túa dirección para poder mandarche un pequeno agasallo.
    Biquiños. Ana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Ana. Menuda alegríaaaaaaa!!! Pois ando un pouco despistada, xa che mando un e-mail.
      Biquiños

      Eliminar
  2. Encántame ! Eu vou facer un para agasallar a unha boa amiga que vai ter un meniño, xa te contarei como me sae! Jeje
    Biquiños

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Seguro que che sae fenomenal!! E o que si teño clarísimo é que a túa amiga vai estar encantada. Os que regalei ou cosín por encargo para facer algún agasallo están todos dandolle moitísimo uso.

      Eliminar